Türkiye’ye Döndüm!

15 günlük Hollanda maceram dün itibariyle bitti! Fazla gezip, göremediğim, bol bol yazamadığım 15 günün ardından Türkiye’ye dönmüş olmanın haksız gururunu yaşamaktayım. Bu macera, ailemi görüp, özlem gidermiş olma kısmını bir kenara bırakacak olursak; blog açısından tam bir hayal kırıklığıydı diyebilirim. Gitmeden önce hayal ettiğim bol resimli, bol videolu içeriklerin hiçbirini hazırlayamadım ve hayli verimsiz bir 15 gün geçirdim.

Öz eleştiri kısmını da atlattığımıza göre şimdi bundan sonraki süreci konuşabiliriz diye düşünüyorum.

Ey Burakoli! Ne Olacak Şu Vlog Meselesi?

Her şey güzel olacak! Gereken ekipmanların parası hazır, sadece satın almam gerekiyor. Ki bunun içinde Türkiye’ye dönmeyi büyük bir heyecanla bekliyordum zira buradan alırım diye planlamıştım lakin yalan oldu! Niye mi? Çünkü alacağım kamerayı Türkiye’de bulmak neredeyse imkansızmış. Ben bu durumu ne yazık ki; geldikten sonra öğrendim. Ama sıkıntı yok 1 hafta sonra Hollanda’daki teyzem Türkiye’ye gelecek, o getirecek inşallah (Hollanda’da satışı var).

“Ne alacaksın lan?” diyenler olacağını bildiğimden şöyle resmini de sıkıştırayım şuraya, aşağı bir yere..

canon-legria-mini-x

Canon Legria Mini X

Ulan Vlog Dışında Bir şey Yok mu?

Var canım benim, sen yeter ki sakin ol. Bildiğiniz üzere biricik kardeşim Fatih Özdemir (Fozdemir) ile yaklaşık 1 ay önce buluşmuş, çeşitli projeler hakkında görüşmüştük. Hitap ettiğimiz kitleyi genişletebilmek adına, o projeler ikimiz için de çok önemli. Bu sebeptendir ki; şu yaz bitsin, tatil koşturması aradan çıksın, çok acayip şeylerle karşınızda olacağız. Daha önce benzeri yapılmamış birkaç şey var aklımızda, elimize yüzümüze bulaştırmadan halledeceğiz inşallah!

Fozdemir beyler geziyorlar efenim!

Fozdemir beyler geziyorlar efenim!

Sen Temsilci mi Oldun Küçük Enişte?

Yaa iviiit, beni temsilci seçtiler! Uzunca bir zamandır hayranlıkla takip ettiğim Merve Akman‘ın kuruculuğunu üstlendiği “UNITS“de Nişantaşı Üniversitesi‘nin temsilcisi seçildim. İnşallah ekip arkadaşlarımla beraber mükemmel işlere imza atacak, verilen görevleri en iyi şekilde yerine getireceğiz.

units-burakoli

Özet Geç Be Kardeşim!

Özet şu: hayatımda güzel şeyler olmaya devam ediyor! Bilhassa Vlog ve Units beni fazlasıyla heyecanlandırıyor. Çok büyük bir iştahla başlayacağım bu iki işte, umarım şans yanımda olur.


Şimdilik bu kadar sevgili okuyucularım. Sizleri çokça seviyorum! ♥

  2 Yorum

    • Burak   •     Yazar

      Kızlar fotoğrafı gördüğünde, sana bakmaktan şelaleyi fark edemiyorlar.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir